Opšti uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja turističke agencije POČITNICE.SI d.o.o.,Jurčkova 223, Ljubljana, Slovenija

Organizator našeg putovanja jamči provedbu objavljenog programa prema sadržaju aranžmana.

Organizator će provesti aranžman u cijelosti i na opisani način, osim u slučaju izvanrednih okolnosti (rat, pobune, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarne barijere, elementarne nepogode, intervencije nadležnih državnih tijela, stečajni postupci i dr.).

Ukoliko je organizator putovanja druga agencija, vrijede njeni opći uvjeti poslovanja koje možete pogledati na priloženim poveznicama:

INTELEKTA

PALMA

ETI

OASIS

1. Cijene aranžmana, prijave i uplate aranžmana

Putnik plaća 40% od ukupne vrijednosti aranžmana prilikom prijave, a razliku od 60% od ugovorene cijene uplaćuje 21 dan prije putovanja.

U slučaju da putnik kasni s uplatom razlike do pune cijene duže od 2 dana prema roku plaćanja iz ugovora o putovanju, agencija zadržava pravo otkaza rezervacije. U tom slučaju putnik je dužan platiti troškove otkaza u iznosu važećem na dan otkaza.

1.1. Osobni dokumenti, imena i prezimena

Za putovanje izvan EU potrebna je putovnica koja vrijedi 6 mjeseci nakon povratka u domovinu. Za putovanje unutar EU-a potreban je valjani osobni dokument.

Prije sklapanja ugovora o putovanju putnik je dužan prodajnom službeniku dati ime i prezime kako stoji na osobnom dokumentu s kojim putuje ili ime i prezime unijeti u obrazac za upit ili rezervaciju. Ukoliko putnik ima više imena ili prezimena, narudžba mora biti onakva kako stoji na osobnom dokumentu. Šumnici se ne pišu na avionskim kartama pa je ime ili prezime ispravno ako je bez nadstrešnice.

U slučaju da putniku dostavite netočno ime ili prezime, zrakoplovni prijevoznik ima pravo odbiti putniku prvu prijavu na let ili mu naplatiti troškove promjene imena. Kod mnogih zračnih prijevoznika velike promjene imena ili prezimena koja nisu pravopisne pogreške nisu moguće i zahtijevaju kupnju nove avionske karte ili otkazivanje rezervacije sa 100% storno troškovima.

1.2. Vize

Državljani moraju sami saznati koji su uvjeti za ulazak u pojedinu zemlju.

Egipat - Više informacija

Nositelji slovenske, hrvatske i srpske putovnice vizu dobivaju u zračnoj luci pri ulasku u Egipat (Hurghada ili Marsa Alam). Cijena naše vize je od 25 do 30 eura (ovisno o mjestu kupovine vize) po osobi. Za putovanja u Sharm El Sheikh vlasnici slovenske, srpske i hrvatske putovnice ne moraju plaćati vizu za Sinajski poluotok za boravak do 14 dana. Strani državljani trebaju se raspitati u egipatskom veleposlanstvu u Ljubljani o uvjetima ulaska u Egipat. Državljani BiH i Kosova trebaju vizu za ulazak u Egipat i dužni su se sami informirati o postupku dobivanja vize. Proces dobivanja vize može trajati 30 - 50 dana. Ukoliko putnik ne ishodi vizu, nema pravo na povrat vrijednosti rezervacije.

2. Otkazivanje putovanja ili promjena putovanja od strane putnika

Ukoliko putnik želi otkazati putovanje, nositelj rezervacije ili ugovora to mora učiniti pisanim putem na e-mail info@pocitnice.si Datum pisanog otkaza je osnova za obračun troškova otkaza, i to:

  • za otkaz do 31 dan prije početka putovanja, organizator zadržava 40% ukupne vrijednosti aranžmana,
  • za otkaz 30 dana do uključujući i početak putovanja, organizator zadržava 100% ukupne vrijednosti aranžmana.
  • Nakon izvršene fiksne rezervacije i uplate akontacije od 40% od strane putnika nije moguće promijeniti rezervaciju bez snošenja troškova. To se odnosi kako na datum polaska i povratka, tako i na smještaj u kojem putnik boravi, broj i dob osoba, uslugu u smještaju i osobe koje putuju. U tom slučaju rezervacija se prvo otkazuje i naplaćuju se troškovi otkazivanja sukladno općim uvjetima poslovanja. Zatim se vrši nova rezervacija prema uvjetima i cijenama važećim na taj dan

Ukoliko se putnik ne pojavi ili otkaže aranžman na dan početka putovanja ili čak i nakon njegovog početka, organizator mu naplaćuje cjelokupnu vrijednost aranžmana koja može biti uvećana do visine stvarnih troškova. .

U slučaju da putnik ne ishodi vizu ili ne obavi potrebna cijepljenja, nema pravo otkazati putovanje bez troškova, ali se uzimaju u obzir uvjeti otkaza iz ovih općih uvjeta. U slučaju da ne zaprimimo pismeni otkaz rezervacije ili u slučaju nedolaska naplaćuje se puni iznos rezervacije.

Kako bi izbjegli troškove koje putnici imaju zbog otkazivanja putovanja, preporučamo sklapanje osiguranja od otkaza putovanja zbog bolesti čija je cijena 5%.

Samo nositelj ugovora o putovanju može otkazati ugovor. Putnik koji je naveden na ugovoru o putovanju, a nije nositelj ugovora o putovanju, ne može otkazati niti mijenjati ugovor. Otkaz je potrebno poslati e-poštom na info@pocitnice.si ili travel@pocitnice.si

Svi povrati po osnovu otkazivanja vraćaju se nositelju ugovora o putovanju. U slučaju da uplatitelj nije ujedno i nositelj ugovora, potrebno je priložiti pisanu suglasnost nositelja ugovora da se sredstva doznače uplatitelju. Sredstva se ni u kojem slučaju neće vratiti putniku ako on nije ni platitelj ni nositelj ugovora o putovanju. Ukoliko je putovanje plaćeno gotovinom ili karticom, sredstva se prenose na račun nositelja ugovora o putovanju.

3. Promjene cijena

Cijene individualnog turističkog aranžmana po osobi vrijede za smještaj u dvokrevetnim sobama, ako u programu nije drugačije navedeno. Svako dijete, bez obzira na dob i razinu popusta, mora biti navedeno u putnoj ispravi i mora imati važeće dokumente potrebne za zemlju u koju putuje ili kroz koju putuje. U slučaju da dijete nije navedeno na putnoj ispravi odn voucher, smatra se da dijete nije korisnik iz ugovora o putovanju.

Cijene za sve aranžmane izražene su u eurima.

Sukladno zakonu, organizator zadržava pravo izmjene objavljenih cijena ako je to predviđeno ugovorom o putovanju.

Povećanje cijene moguće je samo kao izravna posljedica promjena:

cijene prijevoza zbog promjena cijena goriva ili drugih energenata;
razinu poreza ili naknada za putničke usluge uključene u ugovor koje nameću treće strane koje nisu izravno uključene u izvršenje putnog paketa, uključujući turističke pristojbe, naknade za slijetanje ili naknade za ukrcaj u lukama i zračnim lukama, ili
vauta devizni tečajevi koji se odnose na turistički paket aranžman.
U ovom slučaju nije potrebna suglasnost kupca za povećanje cijene aranžmana do 8%. Međutim, ako je povećanje cijene veće od 8%, kupac ima pravo raskinuti ugovor bez plaćanja troškova otkazivanja.

Povećanje cijene je moguće samo ako organizator putovanja o tome jasno i razumljivo obavijesti putnika najmanje 20 dana prije početka aranžmana na e-mail adresu koju je organizator putovanja naveo prilikom prijave na putovanje.

Ako ugovor o putovanju sadrži odredbu da potrošač ima pravo na sniženje cijene, ako su troškovi iz prethodnog stavka smanjeni nakon sklapanja ugovora, a prije početka turističkog paket aranžmana.

Promjena cijene moguća je ako ugovor sadrži način izračuna promjene cijene

4. Kotizacija i ostali troškovi

Prilikom sklapanja ugovora naplaćujemo prijavu za rezervaciju u iznosu od 22€.

Trošak promjene rezervacije na zahtjev putnika
Za svaku promjenu već potvrđene rezervacije, ako je samo to još moguće, organizator nakon prijave (rezervacije) putnika naplaćuje 30€. Svaka promjena putovanja unutar mjesec dana prije polaska ne smatra se promjenom, već otkazom, na što se primjenjuje navedena tablica odustajanja od putovanja od strane putnika.

Telefonska ili internet prodaja

U slučaju telefonske ili internet prodaje ili prodaje turističkih aranžmana putem e-maila, ugovor se smatra sklopljenim na dan odobrene autorizacije za plaćanje kreditnom karticom od strane banke, odnosno u slučaju dogovora uplatom uplatnicom ili virmanom na transakcijski račun na dan kada priređivač primi uplatu na svoj račun ili, u slučaju dogovora o uplati u poslovnici organizatora, na dan uplate u poslovnici.

5. Zahtjevi za novčanu naknadu zbog otkazivanja leta, kašnjenja leta ili troškova koje je putnik imao kao posljedicu

Na temelju članka 3. Uredbe o provedbi Uredbe (EZ) Europskog parlamenta i Vijeća o uspostavi zajedničkih pravila u vezi s odštetom i pomoći putnicima u slučaju uskraćivanja ukrcaja, otkazivanja ili dugog kašnjenja letova i o stavljanju izvan snage Uredbe (EEZ) br. 295/91 (Službeni glasnik RS, br. 61/05 i 51/17) i članka 3. Uredbe o provedbi Uredbe (EZ) o pravima osoba s invaliditetom i teško pokretnih osoba u zračnom prometu (Sl. Glasnik RS, br. 106/ 10) Agencija za civilno zrakoplovstvo Republike Slovenije je nadležno državno izvršno tijelo za prava putnika u zračnom prometu u sljedećim slučajevima:
veliko kašnjenje
otkazivanje leta
odbijen ukrcaj,
loš smještaj,
kršenje prava osoba s invaliditetom i teško pokretnih osoba.

U gore navedenim slučajevima putnik se prvo mora obratiti zračnom prijevozniku ili, za pitanja vezana uz osobe s invaliditetom ili osobama smanjene pokretljivosti, zračnu luku. Ako putnik nije zadovoljan njihovim odgovorom ili ako nije dobio odgovor u roku od dva mjeseca od dostave zahtjeva za odštetu, može podnijeti prigovor Agenciji za civilno zrakoplovstvo Republike Slovenije ili državnom izvršnom tijelu (NIO) (nacionalno žalbeno i nadzorno tijelo) druge države članice, prema teritorijalnoj nadležnosti.

Kliknite na ovu poveznicu za popis poveznica za zrakoplovne tvrtke u slučaju kašnjenja ili otkazivanja letova.

U slučaju otkazivanja leta, kašnjenja leta ili promjene leta, putnik mora podnijeti zahtjev za naknadu štete ili nadoknadu nastalih troškova izravno na web stranici zrakoplovnog prijevoznika. Agencija – organizator putovanja ne može podnijeti takav zahtjev u ime putnika ili u ime putnika. Reklamacija nije dio reklamacijskog postupka.

Neki kupci odlučuju ovlastiti strane tvrtke koje su specijalizirane za takve zahtjeve, kao što su: https://www.airhelp.com/en-int...

6. Pravo organizatora na otkazivanje putovanja

Organizator putovanja može odustati od ugovora o paket-aranžmanu i vratiti potrošaču sva plaćanja bez naknade štete ako organizator putovanja ne može ispuniti ugovor o paket-aranžmanu zbog neizbježnih i izvanrednih okolnosti te obavijesti potrošača o odustajanju od ugovora prije početka turističkog paket aranžmana bez nepotrebnog odgađanja ili ako nije okupljen minimalni broj osoba naveden u ugovoru o paket aranžmanu, a organizator obavijesti potrošača o odustajanju od ugovora u ugovorenom roku, a najkasnije do 20 dana prije početka turističkog aranžmana za putovanja duža od 6 dana, 7 dana prije početka putovanja koja traju od 2 do 6 dana, 48 sati prije početka putovanja, koja su kraća od dva dana

Organizator programa može djelomično ili u cijelosti otkazati program ako prije ili tijekom njegove provedbe nastupe izvanredne okolnosti koje se nisu mogle izbjeći ili spriječiti, a bile bi opravdani razlog da organizator ne najavi program ili ne prihvati rezervaciju za isti. , ako su postojali u trenutku sklapanja ugovora.

Organizator može otkazati aranžman i ako nije prijavljen minimalni broj putnika predviđen za pojedinu vrstu aranžmana.

Organizator je dužan obavijestiti putnike o otkazivanju putovanja sukladno točki 7.2. prije početka uređenja. U tim slučajevima organizator ne preuzima nikakvu obvezu naknade štete kupcima, već kupcima vraća cjelokupni uplaćeni iznos putovanja.

U tom slučaju putnici nemaju pravo na povrat troškova vize, cijepljenja, parkinga, noćenja ili drugih usluga koje je putnik sam naručio izvan ugovora o putovanju od drugih dobavljača.

7. Promjena programa od strane organizatora

Do izmjene programa od strane organizatora može doći ako organizator putovanja zadrži mogućnost izmjene ugovorenih uvjeta u ugovoru o putovanju, a promjena je zanemariva te o tome obavijesti putnika na razumljiv i vidljiv način.

Ako organizator putovanja utvrdi da je prisiljen značajno promijeniti bilo koju od glavnih značajki usluge putovanja prije početka paket aranžmana, potrošač može pristati na predloženu promjenu ili odustati od ugovora o paket aranžmanu u razumnom roku koji odredi organizatoru, bez plaćanja naknade za otkazivanje.

8. Kategorizacija objekata

Službene kategorije nisu uvijek naznačene za objekte, ali su dane na temelju naših standarda kategorizacije:

1*: vrlo jednostavno namješten smještaj bez posebnog komfora
2*: jednostavno namješten smještaj s određenim komforom
3*: dobro održavan smještaj sa standardnom opremom,
4*: udobno namješten smještaj s dobrim standardom i atraktivnim namještajem
5*: najbolji smještaj s bogatom opremom i modernim namještajem.

9. Rezervacija putem pitanja ili upita
U slučaju da organizator putovanja nije u mogućnosti definitivno potvrditi rezervaciju u trenutku sklapanja ugovora o putovanju, rezervacija se vrši "na upit" odn. "na upit". Ukoliko je rezervacija "na upit" potvrđena unutar 7 dana od sklapanja ugovora o putovanju, ista obvezuje putnika. Organizator ima pravo na naknadu pretrpljene štete u slučaju da putnik odustane od ugovora. U slučaju takvog odustajanja od ugovora primjenjuju se pravila iz točke „Otkaz putovanja od strane putnika“. U slučaju da rezervacija "na upit" nije potvrđena, ugovor o putovanju smatra se ništetnim.

10. Mjesto putovanja

Mjesto putovanja je mjesto ili regija u kojoj se nalazi smještajni objekt koji je predmet konkretnog ugovora o putovanju. Mjesto putovanja je navedeno u ugovoru o putovanju.

11. Otkazni troškovi - osiguranje u slučaju otkaza putovanja
Ukoliko putnik u trenutku prijave predvidi da on ili njegova uža obitelj zbog određenih okolnosti neće moći sudjelovati na putovanju, može ovlastiti organizatora da ga osigura kod osiguravajuće kuće za slučaj otkazivanja putovanja. turističkog aranžmana. Cijena osiguranja od otkaza putovanja iznosi 5% od vrijednosti putovanja. Osiguranje je moguće sklopiti samo prilikom rezervacije putovanja, a ne nakon toga. Osiguranje vrijedi samo u slučaju vojnog roka, bolesti ili smrti u užoj obitelji (supružnik, roditelji, djeca) i može se ostvariti samo uz predočenje odgovarajuće liječničke potvrde, ako se ista dostavi organizatoru u roku od 3 dana nakon otkazivanje putovanja. Tijek rješavanja štete i vrijeme rješavanja štete odgovornost je osiguravajućeg društva.

Neovisno o uplaćenoj stornopristojbi, organizator ima pravo na naknadu administrativnih troškova i troškova stornopristojbe ili osiguranja u slučaju otkazivanja putovanja od strane putnika. Administrativni troškovi iznose do 20 €. U slučaju da putnik otkaže putovanje odn odustane od ugovora zbog više sile, a nije platio storno naknadu, organizator ima pravo na povrat troškova sukladno točki „Otkaz putovanja od strane putnika“.

Svi povrati po osnovi otkazivanja zbog bolesti vraćaju se platitelju odnosno nositelju ugovora o putovanju. Ukoliko je putovanje plaćeno gotovinom ili karticom, sredstva se prenose na račun vlasnika, uplatitelja.

12. Odlazak iz objekta prije isteka boravka

U slučaju da putnik ranije prekine putovanje, organizator nije dužan vratiti neiskorišteni dio putovanja. U slučaju da se putniku u hotelu ili apartmanu izda potvrda da je napustio objekt prije isteka namjeravanog boravka, ova potvrda predstavlja potvrdu da je putnik napustio objekt, a ne suglasnost upravitelja objekta. ili organizatora da će putnik dobiti povrat iznosa za neiskorištene dane.

13. Obavijest o polasku, putne isprave

Obavijest o polasku, u kojoj je naznačeno vrijeme polaska, putnik dobiva najkasnije 7 dana prije polaska. Obavijest Počitnice.si uvijek šalje putniku e-mailom ili je samo putnik preuzima u uredu organizatora. Organizator nikada ne šalje putne dokumente običnom poštom.

Organizator ne preuzima odgovornost za štetu koja može nastati putniku ako je prilikom prijave naveo netočnu e-mail adresu ili je e-mail primio u spamu. Ukoliko putnik ne dobije obavijest o polasku 4 dana prije polaska, dužan je kontaktirati organizatora.

14. Obveze organizatora

Organizator je dužan voditi brigu o dobroj izvedbi usluga i izboru poslovnih partnera te zastupati prava i interese putnika u skladu s dobrim običajima u turizmu. Dužan je putniku pružiti sve usluge navedene u programu aranžmana te odgovara za eventualno nerealizirane ili samo djelomično realizirane usluge. Organizator isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena ili nerealiziranih usluga uzrokovanih višom silom ili kašnjenjem prijevoznih sredstava sukladno važećim zakonskim propisima i međunarodnim konvencijama.

15. Prodaja zrakoplovnih karata

Prilikom prodaje/kupnje zrakoplovnih karata vrijede opći uvjeti poslovanja zrakoplovnog prijevoznika.

16. Obveze putnika

Putnik je dužan osigurati da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispunjavaju uvjete propisane graničnim carinskim, zdravstvenim i drugim propisima njegove zemlje, kao i zemlje u koju ili kroz koju putuje. Putnik je dužan organizatoru dati točne podatke o sebi i osobama koje prijavljuje na putovanje (ime mora odgovarati onom u putovnici). Ukoliko putnik zbog nepoštivanja propisa ne može nastaviti putovanje, snosi sve troškove nastale s tim u vezi za sebe i svoje suputnike. Putnik je dužan poštivati ​​kućni red u ugostiteljskim i hotelskim objektima (u mnogim hotelima srednje i visoke kategorije propisana je odgovarajuća odjeća za ulazak u restoran, npr. duge hlače) i dobronamjerno surađivati ​​s predstavnikom organizatora i davateljem usluge. . Ukoliko putnik ne poštuje svoje obveze, odgovara organizatoru za nastalu štetu, a organizator odbija svaku odgovornost za štetu koju bi putnik u tom slučaju pretrpio.

U slučaju da putnik ne uplati cjelokupan iznos rezervacije najkasnije 7 dana prije polaska, agencija zadržava pravo otkaza rezervacije. U tom slučaju putnik je dužan platiti troškove otkaza u iznosu važećem na dan otkaza.

Većina zemalja izvan Europske unije zahtijeva da putovnica vrijedi još najmanje 6 mjeseci.

17. Prtljaga na letu avionom
U određenim slučajevima prtljaga je uključena u ponudu, u nekim slučajevima prtljaga nije uključena. Različite zrakoplovne tvrtke imaju različite težine uključene prtljage. Glavno pravilo koje se mora voditi računa o tome koja je prtljaga uključena u osnovnu cijenu je da u svakoj ponudi mora biti navedeno je li prtljaga uključena u cijenu kao predana prtljaga. Ukoliko u pojedinačnoj ponudi nije navedeno da je uključena prtljaga, npr. kovčeg koji se predaje prilikom prijave na let, samo ona nije uključena i uz nadoplatu. Prtljaga zrakoplovnih prijevoznika Ryanair, Easy Jet, Wizz air, prtljaga kao kofer, nikada nije uključena u osnovnu cijenu, već uvijek uz nadoplatu. Cijene doplata navedene su na našoj web stranici u trećem koraku rezervacije gdje upisujete imena i prezimena putnika. Mali ruksak ili torba dimenzija 55 x 40 x 20 cm uvijek je uključena u osnovnu cijenu. Prijevoznici kao što su Ryanair, Easy jet, TUI Fly, Wizz air,... imaju obvezujuće odredbe o dimenzijama prtljage.

Djeca mlađa od 2 godine nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage. Posebna prtljaga poput bicikla, opreme za surfanje i golf uvijek se dodatno plaća. Prtljaga se mora prijaviti prilikom prijave, a zbog ograničenja kapaciteta zrakoplovni prijevoznik zadržava pravo odbijanja prijevoza prtljage uz nadoplatu u zračnoj luci. Sve troškove ili štetu koja bi uslijed toga nastala snosi sam putnik. Prijevoznik je odgovoran za prijevoz prtljage u skladu s važećim propisima. Sve zahtjeve u vezi s tim putnik mora podnijeti izravno zrakoplovnom prijevozniku u skladu s pravilima koje odredi zrakoplovni prijevoznik. U slučaju izgubljene ili oštećene prtljage, putnik ispunjava obrazac PIR zračnog prijevoznika koji je izvršio prijevoz i predaje ga predstavniku zračnog prijevoznika na licu mjesta, a jedan primjerak zadržava za sebe. Na temelju obrasca zračni prijevoznik mu isplaćuje odštetu prema pravilima koja vrijede u međunarodnom putničkom prometu.

18. Odgovornost za izgubljenu, oštećenu ili ukradenu prtljagu

Organizator ne preuzima odgovornost za štetu koja može nastati tijekom putovanja uslijed izgubljene, oštećene ili ukradene prtljage. U tom slučaju putnik mora naplatiti štetu na licu mjesta ili kod zrakoplovne tvrtke.

19. Smještaj i želje putnika, vrijeme dolaska i odlaska iz sobe ili apartmana

Ukoliko putnik prilikom rezervacije nije doplatio sobu s posebnim karakteristikama (pogled na more, balkon, udobnost, orijentacija, određeni kat), bit će smješten u jednu od soba koje su službeno registrirane za izdavanje gostima u hotelu. Podjela soba je odgovornost hotelijera, turoperator na to nema utjecaja, on može prenijeti želje putnika, ali ne može garantirati da će one biti ispunjene. Pri smještaju u jednokrevetnoj sobi putnik mora voditi računa da ona najčešće ne zadovoljava standarde dvokrevetne sobe, da je manja i lošijeg položaja. Prilikom smještaja u trokrevetnoj sobi putnik mora voditi računa da se najčešće radi o dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem, pri čemu smještaj treće osobe ne odgovara standardu smještaja druge dvije osobe. . Obično se radi o krevetu na rasklapanje, koji nije iste veličine i udobnosti kao normalan krevet i prikladan je za djecu. Putnik također treba imati na umu da sklopivi krevet donekle ograničava kretanje u sobi.

Prema međunarodnim običajima i ugovorima s hotelijerima, zamjena soba i apartmana odvija se od 15:00 do 19:00 sati, stoga je potrebno sobu ili apartman napustiti do 9:00 sati, jer ih je potrebno pripremiti za nove. gosti.

20. Usluga "sve uključeno" odnosno "all incluisve"

Kod aranžmana s oznakom "all inclusive" potrebno je pažljivo pročitati opis usluga u katalogu ili ponudu, jer se ne čini da se izjednačavaju sve "all inclusive" ponude različitih brendova i hotelskih lanaca. Obično je osnovna usluga u "all inclusive" puni pansion (doručak, ručak i večera), au obrocima su obično uključena i neka bezalkoholna pića. Neki hoteli nude raznoliku zabavu i neke sportske aktivnosti bez nadoplate. Ponegdje su u cijenu uključeni i ležaljke i suncobrani.

21. Usmene informacije o servisu i instalaciji

Usmene informacije i jamstva putnika na mjestu prijave ne obvezuju organizatora. To vrijedi i za lokalne i hotelske brošure koje putnik dobiva u hotelu ili apartmanu. Važeći su samo podaci iz kataloga ili podaci navedeni na prijavnici/ugovoru o putovanju koji se sklapa neposredno između organizatora i putnika.

22. Potvrda o vremenu povratnog leta ili povratnog autobusnog prijevoza

Zrakoplovna tvrtka, autobusni prijevoznik ili organizator putovanja zadržava pravo promjene vremena leta ili autobusnog prijevoza. Putnik je dužan potvrditi vrijeme povratnog leta prijevozniku 24 do 48 sati prije povratka. vrijeme povratka provjerite kod predstavnika organizatora putovanja ili kod organizatora na e-mail info@pocitnice.si Navedeno vrijedi za prodaju zrakoplovnih karata. U slučaju prodaje organiziranog turističkog aranžmana, za obavijest je odgovoran organizator.

23. Posebnosti ekonomskih soba (economy room)
ako putnik odluči rezervirati ekonomsku sobu u hotelu, mora voditi računa da samo oni imaju lošiju lokaciju, opremljenost ili veličinu. Reklamacije ili zahtjevi za otklanjanjem nedosljednosti u takvim sobama nisu mogući ako se odnose samo na lokaciju, opremljenost ili veličinu.

24. Rješavanje pritužbi ili nepoštivanja obveza

Ukoliko su usluge iz ugovora o organiziranju putovanja izvršene nepotpuno ili nekvalitetno, putnik može zahtijevati razmjerno smanjenje cijene, ali je uvjet da u zakonskom roku prigovori organizatoru pisanim putem. Organizator neće uvažiti zajednički prigovor potpisan od strane više putnika u jednom prigovoru, koji nisu navedeni na zajedničkoj prijavnici/ugovoru.

Prigovor ili zahtjev potrebno je uputiti u pisanom obliku na sjedište tvrtke: POČITNICE.SI, d.o.o., Jurčkova cesta 223, Ljubljana ili elektroničkom poštom na e-mail info@pocitnice.si

Zahtjev mora sadržavati ime i prezime putnika, broj ugovora o putovanju, putovanja, datum putovanja, razloge žalbe i iznos zahtjeva za povrat novca. Organizator ne prima reklamacije na pojedinačne e-mailove zaposlenika, već isključivo na e-mail: info@pocitnice.si

Rješavanje nedosljednosti tijekom putovanja


Tijekom putovanja putnik je dužan bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti organizatora putovanja o svim nedosljednostima koje otkrije tijekom obavljanja usluge putovanja.

Organizator putovanja dužan je otkloniti nesukladnosti osim ako to nije moguće ili bi rezultiralo nesrazmjernim troškovima, uzimajući u obzir opseg nesukladnosti i vrijednost usluga putovanja kod kojih je došlo do nesukladnosti s ugovorom.

Putnik to čini prigovorom na neodgovarajuću uslugu na licu mjesta, odnosno zahtjevom za otklanjanje nesukladnosti na recepciji objekta ili kod predstavnika organizatora, a u njegovoj odsutnosti na telefon organizatora ili na e-mail info@pocitnice. si

Putnik je dužan surađivati ​​s predstavnikom u dobroj vjeri u otklanjanju uzroka prigovora. Ako se nesukladnost ne može otkloniti iz gore navedenih razloga, putnik i predstavnik sastavljaju pismenu potvrdu ili zapisnik.

Nakon povratka s putovanja, putnik je dužan u zakonskom roku nakon izvršene usluge podnijeti zahtjev za sniženje cijene ili naknadu štete zbog nepoštivanja ugovora o paket aranžmanu, te priložiti dokaze kojima dokazuje valjanost zahtjev.

Putnik je dužan dostaviti pismenu potvrdu s potpisom predstavnika, eventualne račune zbog dodatnih troškova i sl. Organizator će razmatrati samo opravdane pisane zahtjeve sa svim priloženim dokumentima.

Organizator je dužan prvi put pisanim putem odgovoriti putniku u roku od 8 dana od primitka prigovora, a konačno u primjerenom roku potrebnom za dobivanje informacija o uzroku prigovora od pružatelja usluge; ili u vremenu potrebnom za dobivanje informacija od trećih osoba sukladno članku 892. Obveznog zakona.

Organizator će rješavati samo zahtjeve kod kojih se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta.

U slučaju prigovora na putovanje čiji odgovorni organizator nije Počitnice.si d.o.o., prigovor će se proslijediti odgovornom organizatoru putovanja te će putnik biti pismeno obaviješten o rješenju prigovora.

U slučaju Počitnice.si, d.o.o. isključivo u ulozi informatora, sve prigovore putnik je dužan uputiti na licu mjesta stvarnom organizatoru fakultativnog izleta, ture i sl. Ukoliko kupac nije zadovoljan odlukom organizatora ili rješenjem prigovora, ima pravo tražiti zaštitu na sudu.

Organizator putovanja: Počitnice.si d.o.o., Jurčkova cesta 223, 1000 Ljubljana


Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na sve sklopljene ugovore o putovanju od 1. veljače 2019. nadalje. Dopuna je izvršena 15. ožujka 2023. godine temeljem zapisnika tržišne inspekcije br. 0610-9616/2022-1-30036

Licenca organizatora putovanja i osiguranje likvidnosti

Licenca za djelatnost organiziranja turističkih aranžmana br. 2133 i agent br. 2134 izdana od strane Turističko-ugostiteljske zbornice Slovenije na temelju rješenja Ministarstva gospodarstva.

Podaci o važećem jamstvenom pismu Zavarovalnice Triglav d.d. za osiguranje likvidnosti organizatora putovanja: TK49901475848.

Jamstvo se odnosi na povrat svih uplata izvršenih od strane potrošača ili u njegovo ime, ako pojedina usluga nije izvršena zbog problema s likvidnošću organizatora putovanja.

Kontakt adresa Zavarovalnica Triglav d.d., telefon 080 2864